Page 14 of 14 FirstFirst ... 4121314
Results 261 to 279 of 279

Thread: East Coast Represent! Chat Thread!

  1. #261
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    610
    Posts
    574

    Default

    Yeah after all of that crazy weather the roads are a mess- 4" deep potholes, salt, rocks, and we still have tree branch debris around here (about 40 min from Philly); including a tree that is propped up on another tree, extending out over the highway and another big branch that is still hanging from off of the powerline down the street, craziness ha.

    So, on another topic... about this spring meet, has anyone been to FMP recently?

    .
    well...I'd agree with you, but then we'd both be wrong
    instagram:@cleantune ; Twitter: Cleantune@Cleantune2

  2. #262
    Join Date
    Mar 2014
    Location
    LBI,NJ
    Posts
    12

    Default

    Hey guys whos in NJ? I'm near LBI, wondering if any of you are close by?

  3. #263
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    CT
    Posts
    1,148

    Default

    Joe with the blue STi is in LI
    Instagram: @matt.lee.wfc_
    WFC #391
    Quote Originally Posted by hiimdreh View Post
    another Subaru some day.
    Though I'm not too fond of new Subaru owners recently.

  4. #264
    Join Date
    Jan 2013
    Location
    Jacksonville
    Posts
    13

    Default

    Hey there. Been a bit since I've been on the forum. My name is C.J. and am from Jax, Florida. I am currently building a widebody 06 wrx wag and my wife owns and dailys the infamous gator wrapped // static Saabaru.










  5. #265
    Join Date
    Jan 2013
    Location
    Jacksonville
    Posts
    13

    Default

    Mostly on IG all the time. My username: @kindredimpulse_cj

  6. #266
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    Canton, MA
    Posts
    1,384

    Default

    What's good for Staggered?
    IG: OsakaFlocka

    WFC #2258

  7. #267
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    CT Cuz We Street
    Posts
    3,899

    Default

    Ayeeee, what's good fam? East coast Finna take over
    WFC # 197
    UsVersusThem
    Wagon MOB
    SPECIAL FEEL!
    Quote Originally Posted by mister hashimoto View Post
    john u dont need air just roll how u use to
    Quote Originally Posted by RLB View Post
    I've been on air for a month. Stay static brother. I think i'm gonna go back.

  8. #268
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    CT
    Posts
    1,148

    Default

    lol this nigga
    Instagram: @matt.lee.wfc_
    WFC #391
    Quote Originally Posted by hiimdreh View Post
    another Subaru some day.
    Though I'm not too fond of new Subaru owners recently.

  9. #269
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    Canton, MA
    Posts
    1,384

    Default

    Ay Ay Ay!

    WHEN ARE WE DOING A NEW ENGLAND WFC MEET!!!???
    IG: OsakaFlocka

    WFC #2258

  10. #270
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    CT Cuz We Street
    Posts
    3,899

    Default

    H2oi I guess. Or do you wanna do something other than that.
    WFC # 197
    UsVersusThem
    Wagon MOB
    SPECIAL FEEL!
    Quote Originally Posted by mister hashimoto View Post
    john u dont need air just roll how u use to
    Quote Originally Posted by RLB View Post
    I've been on air for a month. Stay static brother. I think i'm gonna go back.

  11. #271
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    CT
    Posts
    1,148

    Default

    Quote Originally Posted by Subielove View Post
    H2oi I guess. Or do you wanna do something other than that.
    Nah gotta do something earlier than H2O. We've talked about a northeast WFC meet for the longest time and nothing ever happened lmao
    Instagram: @matt.lee.wfc_
    WFC #391
    Quote Originally Posted by hiimdreh View Post
    another Subaru some day.
    Though I'm not too fond of new Subaru owners recently.

  12. #272
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    CT Cuz We Street
    Posts
    3,899

    Default

    sorry, but you right. yolo.

    Discuss:
    WFC # 197
    UsVersusThem
    Wagon MOB
    SPECIAL FEEL!
    Quote Originally Posted by mister hashimoto View Post
    john u dont need air just roll how u use to
    Quote Originally Posted by RLB View Post
    I've been on air for a month. Stay static brother. I think i'm gonna go back.

  13. #273
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Rochester, NY
    Posts
    1,530

    Default

    You all should link up with me and paul at Slammed on the beach! I am driving 7 hours to CT for that show and it will likely be the closest i will be to most of you guys
    Kyle
    WFC #306

  14. #274
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Northern VA
    Posts
    3,592

    Default

    Quote Originally Posted by Subielove View Post
    H2oi I guess. Or do you wanna do something other than that.
    I'm always down to help orchestrate an East Coast Mid-Atlantic meet. Let's get some ideas rolling and go from there. I'm thinking PA would be a good option as to the "where" because we'd have people coming from as far south as VA and as far north as CT/NY and PA is somewhat of a middle-ground.
    WFC #244
    Mid-Atlantic Chapter President


    SRT-6 build: http://www.wrongfitmentcrew.com/foru...053#post207053

    Instagram: @osshwa

  15. #275
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Nazareth, Pa
    Posts
    1,095

    Default

    I'm in for PA. that's where I live
    -Kyle
    WFC # 1130

  16. #276
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    CT
    Posts
    1,148

    Default

    Quote Originally Posted by irishguy0224 View Post
    You all should link up with me and paul at Slammed on the beach! I am driving 7 hours to CT for that show and it will likely be the closest i will be to most of you guys
    Slammed at the beach is literally 25 min away from my house so I'll see you and Paul there Kyle

    Quote Originally Posted by OSSHWA View Post
    I'm always down to help orchestrate an East Coast Mid-Atlantic meet. Let's get some ideas rolling and go from there. I'm thinking PA would be a good option as to the "where" because we'd have people coming from as far south as VA and as far north as CT/NY and PA is somewhat of a middle-ground.
    Anywhere in the middle-ground would be perfect. I'm down for a mini road trip to hang with homies
    Instagram: @matt.lee.wfc_
    WFC #391
    Quote Originally Posted by hiimdreh View Post
    another Subaru some day.
    Though I'm not too fond of new Subaru owners recently.

  17. #277
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    CT Cuz We Street
    Posts
    3,899

    Default

    Yeah but where do you suggested a centralized location would be
    WFC # 197
    UsVersusThem
    Wagon MOB
    SPECIAL FEEL!
    Quote Originally Posted by mister hashimoto View Post
    john u dont need air just roll how u use to
    Quote Originally Posted by RLB View Post
    I've been on air for a month. Stay static brother. I think i'm gonna go back.

  18. #278
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    CT
    Posts
    1,148

    Default

    South jersey/PA?
    Shit if southern homies are willing I think hitting up bear mountain in the summer would be a great time but that's closer to us Luke
    Instagram: @matt.lee.wfc_
    WFC #391
    Quote Originally Posted by hiimdreh View Post
    another Subaru some day.
    Though I'm not too fond of new Subaru owners recently.

  19. #279
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    CT Cuz We Street
    Posts
    3,899

    Default

    South jersey? so H2oi lol
    WFC # 197
    UsVersusThem
    Wagon MOB
    SPECIAL FEEL!
    Quote Originally Posted by mister hashimoto View Post
    john u dont need air just roll how u use to
    Quote Originally Posted by RLB View Post
    I've been on air for a month. Stay static brother. I think i'm gonna go back.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •