Page 3 of 25 FirstFirst 1234513 ... LastLast
Results 41 to 60 of 495

Thread: EvilChargerFan - Part 2 ... tEh Saga Continues! 04 Java Black Pearl WRX Wagon

  1. #41
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    san diego, ca (WFC # 858)
    Posts
    7,911

    Default

    Quote Originally Posted by grippymonkey View Post
    came out super clean! the 18x9's look dope
    thanks josh! naggin u w/ 1000 questions daily has gotten us somewhere ... lol

    Quote Originally Posted by BarneY CruZ View Post
    Loooks NICE bro! whats the wheel/tire specs?
    thanks barney, maybe i should paint them green huh?

    wheels are 18x9 dpt's, tires are dunlop sp something something sport something maxx something ... 225/40/18 (i know i know ... TALL ... but shit i got em CHEAP son!)

    Quote Originally Posted by HYPHYmoment View Post
    i like this more than the sti O.O!!!!! so dope
    im not gonna lie ... i feel teh same way bro ... LOL!




    moar pics:



















  2. #42
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    san diego, ca (WFC # 858)
    Posts
    7,911

    Default

    Quote Originally Posted by Awdalbert View Post

    albert (like strippers) like it when u shove $ down his pants


  3. #43
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Delaware
    Posts
    34

    Default

    Very very clean! I love it. Nice tuck!

  4. #44

    Default

    looks great man!

  5. #45
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    bayarea
    Posts
    1,948

    Default

    looks hella good dennis, Im startin to like this shit a lot haha. I'm gunna need some stance coils soon i think BC's are not getting the job done. Your wagon's stance makes me wana go lowerrrrr

  6. #46
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    12

    Default

    Haha maybe just one side! =D but looks dope once again! Dude I'm hella debating on the rail deletes was it hard to do? Only thing is I wanna install a rack for the winter, but don't know how people mount theirs on sedans.....

  7. #47
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Hawaii
    Posts
    4,755

    Default

    nice dennis..

    barney - the rail delete isnt hard at all, you have to take the headliner out as long as the pillars front to rear then there is a couple of bolts and screws that hold the rails in.
    LowerClassMen
    RHD Bugeye Crew

  8. #48
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    seattle
    Posts
    5,234

    Default

    Quote Originally Posted by evilchargerfan View Post
    im not gonna lie ... i feel teh same way bro ... LOL!
    man im about to get a wagon! i want jbp!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. #49
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    san diego, ca (WFC # 858)
    Posts
    7,911

    Default

    Quote Originally Posted by Drunkinchef View Post
    Very very clean! I love it. Nice tuck!
    Quote Originally Posted by fat_boy View Post
    looks great man!
    thanksss guysss!

    Quote Originally Posted by mr.vinh123 View Post
    looks hella good dennis, Im startin to like this shit a lot haha. I'm gunna need some stance coils soon i think BC's are not getting the job done. Your wagon's stance makes me wana go lowerrrrr
    thanks vinh! i honestly like it a bit more than my sti, lol. im proud of how it turned out in such a short amount of time (and $$$!)

    i say keep teh bc's man, youre already killin it!

    Quote Originally Posted by BarneY CruZ View Post
    Haha maybe just one side! =D but looks dope once again! Dude I'm hella debating on the rail deletes was it hard to do? Only thing is I wanna install a rack for the winter, but don't know how people mount theirs on sedans.....
    lol, thanks barney. rail deletes are easy, just a long boring process. i already intended on pulling my interior to black out (plasti dip) the a b c d pillars, all the tiny plastic tid bits here and there, and paint my head liner:









    so for me it was a no brainer! ive done this on my sti 2-3 times already + helped out a few people. so i can pull an interior w/ my eyes closed!

    Quote Originally Posted by mister hashimoto View Post
    nice dennis..

    barney - the rail delete isnt hard at all, you have to take the headliner out as long as the pillars front to rear then there is a couple of bolts and screws that hold the rails in.
    thanks brian. so whats next for it ?! lol, im running out of ideas!

    Quote Originally Posted by HYPHYmoment View Post
    man im about to get a wagon! i want jbp!!!!!!!!!!!!!!!!
    +1 get a wagon!

    -1 dont get jbp! (hard to find shit for it, hard to keep it clean!)

  10. #50
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Lost Angels
    Posts
    2,514

    Default

    Is it me or is it the way you are parked that make the rear right side look more tucked than the left side rear?
    LS GANG.
    Big Body MOB.
    USversusTHEM.
    LOWBALLERS.

  11. #51
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    san diego, ca (WFC # 858)
    Posts
    7,911

    Default

    ^^^ good eyes my friend. i measured both sides w/ a tape measure, its pretty close but teh right is a weeeeeeeee bit more tucked.

    ill fix next weekend when i install camber bolts and dial in some more camber

  12. #52
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Lost Angels
    Posts
    2,514

    Default

    For sure, Coming along every nicely.. Even though i hate the rail are gone.. But its nice. I like. Paint the ss before subiefest.
    LS GANG.
    Big Body MOB.
    USversusTHEM.
    LOWBALLERS.

  13. #53
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    12

    Default

    wow looks dope! can i see the the finish product? wanna come back to the bay and give me a hand! lol! whered u buy the deletes n how much?

  14. #54

    Default

    jeezuz stock height is sooo wack, thank god for coilovers. you could fit a soda can in that wheel gap before

  15. #55
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    san diego, ca (WFC # 858)
    Posts
    7,911

    Default

    Quote Originally Posted by Sleepy Wagon. View Post
    For sure, Coming along every nicely.. Even though i hate the rail are gone.. But its nice. I like. Paint the ss before subiefest.
    i want to man! non painted skirts is so ugly, everytime i stare at it ... i get all angry inside! but it'll be more cost efficient for me to paint it same time i paint rear lip

    Quote Originally Posted by BarneY CruZ View Post
    wow looks dope! can i see the the finish product? wanna come back to the bay and give me a hand! lol! whered u buy the deletes n how much?
    lol, finished product wont look too much diff from here on out man. just the "little things" is all i have planned

    the interior job is easy bro, just buy a burrito (i hope u guys sell burritos in teh bay ... ) and a 6 pack of beer ... its cake. i traded a saabaru dude my rails for his deletes. if u buy on ebay ... should be $130-$140 ish

    Quote Originally Posted by SuperSexyShark View Post
    jeezuz stock height is sooo wack, thank god for coilovers. you could fit a soda can in that wheel gap before
    +1 ... u can shove a soda can, a pizza, and prob more fast food in there ... lol

  16. #56
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    144

    Default

    your rail delete is growing on me kinda ehh but i still love your wagon..you broke the bug eye chain!!!!! damn blob eyes
    Lower it.
    Wagon MOB.
    Team Selena Gomez!!!!

  17. #57
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Lost Angels
    Posts
    2,514

    Default

    I know right! Only Joe was the only one but now its you too! Booohoo!
    LS GANG.
    Big Body MOB.
    USversusTHEM.
    LOWBALLERS.

  18. #58
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    12

    Default

    i mean can i see pictures of the interior installed and painted? my headliner is pritty dirty lol so might b looking into painting it like yours!

  19. #59
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    san diego, ca (WFC # 858)
    Posts
    7,911

    Default

    Quote Originally Posted by iisjohn View Post
    your rail delete is growing on me kinda ehh but i still love your wagon..you broke the bug eye chain!!!!! damn blob eyes
    ill be sure to park on teh edge ... LOL. or next to joe or something

    Quote Originally Posted by Sleepy Wagon. View Post
    I know right! Only Joe was the only one but now its you too! Booohoo!
    i knew i shoulda saved up for a hawkeye ... lol!

    Quote Originally Posted by BarneY CruZ View Post
    i mean can i see pictures of the interior installed and painted? my headliner is pritty dirty lol so might b looking into painting it like yours!
    i took a few pics bro, but htey turned out ghey. imma make u wait until i get a legit shoot w/ bobby ok?

  20. #60
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    seattle
    Posts
    5,234

    Default

    trade me cars !

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •